Ikävä

  Tässä istun sängyllä kuunnellen musiikkia niinkuin niin monena iltana aikaisemminkin. Mulla on välillä yksinäistä ja tylsää, huomaa että jotain puuttuu. Niinkuin olen jo sanonutkin, poikaystäväni on takaisin Ranskassa ja näemme seuraavaksi vasta pääsiäislomalla. Ollaan laskettu viikkoja, nyt on jäljellä seitsemän. Ihan hirveä ikävä. En ole tottunut olemaan tällälailla yksin, mutta en vaihtaisi häntä silti mistään hinnasta. Oltiin ehditty olla kolme kuukautta yhdessä ennenkuin hän lähti, ja kun nähdään, tulee puoli vuotta täyteen. Ihme kuinka siinä ajassa ehti rakastua näin täysillä, enkä pidä itseäni edes romanttisena persoonana. Vasta nyt olen alkanut luottaa häneen ja parisuhteeseen 100- prosenttisesti, ainoa asia mikä pelottaa on se, että jos jotain tapahtuisi mun sydän murtuisi.
  Onneksi mun porukat (äiti, isäpuoli ja pikkuveli) varasi tänään lennot tänne, he tulee parin viikon päästä. On sitten lähempänä tulevaisuudessa jotain mitä odottaa innolla! Mulla on myös hirveä ikävä kavereita vaikka mulla myös täällä niitä riittää, mutta ei se vaan ole se sama asia aina. Olen yrittänyt etsiä kesätöitä Ranskasta ja uskon että saan jotain aikaiseksi, ei väliä mitä työtä se olisi.
  Tänään tehtiin parin suomalaisen kaverin kanssa laskiaispullia, oi että oli hyviä! Raesokeri puuttui ja se oli harmi. Taikinan kohotessa tuli palohälytys, jäi muumijakso kesken. Muumit on ihan must kun vietetään Suomi-iltaa.
  Tämä lukukausi on helpompi kuin edellinen, vähemmän kurssitöitä ja kokeita. Silti odotan jo lomaa... Ei kai mulla muuta, vähän piti tuntoja purkaa välillä. Kuulemiin!

  Ps. Katsoin juuri Au Pairit Lontoossa sarjan loppuun. Jos jollain on ehdottaa joku hyvä sarja mitä voisin alkaa seurailemaan, ehdotukset on tervetulleita ^^

Kommentit

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kimppakämppä ja kommelluksia

Pitkästä aikaa

Valmistuminen ja tulevaisuuden suunnitelmat